Joi, 10 ianuarie 2019

Hai ca de aceasta data am scris anul corect. Am scris un 2018 luni, când am avut un cbl (case based learning) la ofta lp, dar m-au corectat rapid colegutii și mi-au salvat viata. Nu am mai scris de câteva zile, dar nici nu prea am așa barfe să va spun. Zilele astea a fost megaaa ger pe aici, ca de imbracat m-am imbracat eu, dar o punga în cap nu aveam cum să îmi pun, ca nu mai vedeam pe unde merg. Aseara fu mai cald. Azi la fel. Am avut și doua examene marti, acum mai urmeaza altele saptamana viitoare. Anul așa începe la noi astia mai fraieri, cu examene și sesiuni și chestii. Eh, las’ ca e bun și așa. La stagiu e foarte fain. Avem acum balneo, sectia aia e pe undeva pe la parter, dar e destul de creepy ea așa, de la “aparatura” pe care o au acolo, până la varul care pica de pe pereti. Dar lasand la o parte aceste detalii, îmi place, caci e linistit, caldut și cânta muzica clasica. Combinatia perfecta. În rest, chiaaar nu am ce să va mai zic, adica as putea eu să va povestesc mai multe, dar sunt la un curs acum și “ mă duc” să o ascult mai departe pe profa.

Lasă un comentariu